Motywacja do walki z trądzikiem

Wiadomo, że każdy chłopak z trądzikiem chciałby się go pozbyć. Jednak faceci nie są tak jak dziewczyny przyzwyczajeni do dbania o swój wygląd. My nie wstajemy dwie godziny wcześniej żeby zrobić sobie makijaż, nałożyć maseczkę itd. Z tego powodu trudno jest nam rozpocząć skuteczną i wielotorową walkę z trądzikiem. Czasami zdarza się też, że rezygnujemy z kuracji, bo nie wierzymy w jej powodzenie lub po prostu przyzwyczailiśmy się do naszych pryszczy. To jednak bardzo duży błąd i konieczne jest znalezienie w sobie głębokiej i silnej motywacji aby pokonać trądzik. Nie ważne czy będzie to chęć spodobania się koleżance ze szkoły, podrywania dziewczyn na dyskotekach i imprezach czy po prostu uwolnienia się od głupich docinek kolegów i koleżanek. Ważne aby w tej motywacji wytrwać i osiągnąć swój cel - pozbycie się trądziku.

trądzik motywacja


Ok, łatwo powiedzieć ale jak to zrobić? Po pierwsze musisz skupić się na swoim celu jakim jest pozbycie się problemów skóry, a nie na nich samych. Nie możesz się zamartwiać tym, że Twoja skóra nie wygląda tak jak ta nastolatków z reklam czy filmów. Notabene powoduje to stres i złe samopoczucie, które również wpływają na wzmożenie występowania trądziku. Takie myślenie, nic Ci nie da, a jedynie dodatkowo zaszkodzi i odciągnie od Twojego celu jakim powinna być mocna chęć zmiany swojego życia na lepsze czyli usunięcia pryszczy z Twojej skóry.

Najtrudniejsze są jak zawsze początki. Brak efektów po tygodniu czy dwóch często mnie samego zrażał do stosowania jakichś środków, dlatego gdy opracowałem już swoją skuteczną kombinację kosmetyków i suplementów na trądzik stworzyłem tego bloga, aby pomóc mężczyznom podobnym do mnie. Dzięki stosowaniu moich metod zauważalne rezultaty otrzymasz już w pierwszych dniach, co pomoże Ci dalej kontynuować zmagania się z trądzikiem, bo aby ostatecznie pokonać trądzik, tak żeby nie powracał będziesz musiał wytrwać w swoim postanowieniu. Jeśli zauważysz znaczące efekty uwierz mi, że bardzo szybko przyzwyczaisz się do tych kilku rad, które zawarłem w tym blogu, a zapewne jeszcze podłapiesz bakcyla i będziesz testował co działa na Ciebie lepiej, a co trochę mniej i samemu modyfikował moje zalecenia.

Pamiętaj, że trądzik to nie jakieś stygmaty, które dostałeś od Boga za karę czy coś takiego. Trądzik to objaw dojrzewania, z którym nie potrafią poradzić sobie tylko najgorsi frajerzy i po nim ich właśnie rozpoznasz. Problemy ze skórą mają osoby, które o siebie nie dbają, nie mają wystarczających sił lub motywacji by z nimi walczyć. Ty nie możesz taki być jeżeli chcesz być prawdziwym mężczyzną. Możesz mieć czystą skórę i to praktycznie od zaraz niewielkim nakładem sił i kosztów. Musisz po prostu w to wierzyć i wiedzieć, że Ci się to należy, w końcu nie urodziłeś się z trądzikiem na twarzy czyż nie? Masz prawo podobać się dziewczynom i nie wyglądać na komputerowego nerda. Wystarczy tylko zrobić ten pierwszy krok, stosować moje metody i być w tym konsekwentnym. To trzy proste kroki do zlikwidowania trądziku i rozpoczęcia nowego, lepszego życia, a więc zacznij od dziś!

6 Responses so far.

  1. matix says:

    Autor tego tekstu jest ma IQ 1 i nie wiem co to tradzik.
    Wysmiewa sie z nas osob majacych tradzik, do twojej wiadomosci tradzik w niektorych przypadkach jest nie uleczalny.
    Smiej sie sam z siebie ze swojej glupoty i z twojego malego penisa ktory jest twoja wina a nie wina tego ze sie takim urodziles.

  2. Faith says:

    "Autor tego tekstu jest ma IQ 1 i nie wiem co to tradzik." - tak, nie wiesz ;) Poddałeś się, uwierzyłeś w to że nic Ci nie pomoże, a teraz wylewasz swoją całą złość w komentarzu. Pewnie nawet nie spróbowałeś przez jakiś czas korzystać z porad zawartych na tym blogu. Z nikogo się nie wyśmiewam, sam miałem trądzik i wiem jakie to ciężkie, ale poddawać się tak jak Ty i nie próbować nic zmienić jest dla mnie czymś nie pojętym. Pewnie nawet nie dbasz o swoją higienę, bo po co skoro Twój trądzik "jest nieuleczalny". Zostawię ten komentarz choć mnie obraża, aby inni zobaczyli jak wygląda ktoś kogo motywacja spadła do zera.

  3. morgi says:

    warto jeszcze wejść i zobaczyć na http://www.naturala.pl/tag/66/jak_walczyc_z_tradzikiem

  4. Spenc says:

    Weź nie gadaj głupot! Sam walczyłem z trądzikiem i wiem że czasami trzeba się poddać. Widać miałeś duże kompleksy związane z tym, Nie jest to nic strasznego, widać nie wiesz przez co w ogóle powstaje, jest on spowodowany przez nieprawidłowy poziom hormonów w ciele i nie ma nic wspólnego z czystością skóry, po prostu jednemu szybciej się normują a drugiemu nie. Wiem bo sam chodziłem przez ponad pół roku do dermatologa i właśnie u niego się tego dowiedziałem, od nieczystej skóry mogą Ci jedynie powstać tzw. "potówki" Co do diety, oczywiście posiłki jakie przyjmujesz mają znaczenie na poziom hormonów ale bez przesady:) Ogółem cały ten przemysł anty-trądzikowy to ściema i radzę nie wydawać kupy siana na te pierdoły. Lepiej być frajerem który ma trądzik niż frajerem który wydał kupę kasy na te pierdoły które i tak nic nie dają. Co do spirytusu, Nie jest on powodem dla których powstaje blizna, haha. Blizna zależy on rany. I wręcz odwrotnie, jeżeli jej nie oczyścisz może się nie goić i powiększać co sprzyja powstawaniu blizny! Haha, dbanie o higienę a trądzik. No nie, rozwalasz system. Skora tak mówisz, to sądzisz że powstał Ci przez to że się nie myłeś? Większych głupot nie czytałem. Mam nadzieje że zostawisz ten komentarz.

  5. Faith says:

    Raka też lepiej nie leczyć, bo to przez geny, a ich nie zmienisz. Bardzo rozsądne podejście. Najlepiej nic nie robić, bo na nic nie mamy wpływu tylko chodzić z tłustą i wypryszczoną gębą. Ty się poddałeś, a ja wygrałem z trądzikiem i jest mi teraz o wiele lepiej :) No ale życzę powodzenia w życiu.

  6. Mathieu says:

    Cześć!! Napisales ze opracowales swoja liste suplementów i kosmetykow które Ci pomogły. Mógłbyś się nią podzielić?Ja od kilku lat stosuję dietę bardzo podobną do tej którą opisales i zauważyłem poprawę jednak ciągle nie moge sie wyleczyć z trądziku. Nie mam szczęścia do dermatologow , ich leków i kosmetykow. Jakie suplementy i kosmetyki Ci pomogły?
    Mateusz ;)

Dodaj komentarz